Emzirme Reformunu Destekliyorum

Annelere bebekleriyle kucak kucağa, yanak yanağa, dudak dudağa, iş stresi, dünyevi huzursuzluklar olmadan kapılarını kapattıklarında iki kişilik dünyalarında o ulvi mutluluğa erişeceklerini bilerek geçirecekleri günler, aylar diliyorum. İlk 6 ay, bebeğin anneyle teması, her istediğinde emmesi, her ağladığında annesinin koynunda sakinleşmesi her anne ve her bebeğin en doğal hakkı, nitekim doğa da bunun için emzirme gibi bir görünen bir bağla anne ve bebeği birbirine bağlıyor. Annenin bebekle yapışık ikiz gibi gezmesi ve aralarındaki bağın her geçen gün kuvvetlenmesi gereken bu zaman diliminde annenin işe dönmek zorunda olması gerçeğinin en kısa zamanda geçmişte kalmasını istiyorum ben de...

Bir yaz günü, perdeler uçuşuyorken, ev sessizken, öğleden sonra bir saatte anne ve bebeğin koyun koyuna uyuması, bebeğin anne kokusunu doya doya alması, o anne kaç yaşına gelirse gelsin, hiç unutamayacağı bir andır bana göre. Ve bu anın, ilk 6 ay, iş stresi, işe yetişme korkusu, maddi kaygılar, yönetici ne der endişesi ile bölünmemesi gerekiyor.

Emzirme Reformu'na siz de destek verin: http://blogcuanne.com/emzirme-reformu/

Yorumlar

Popüler Yayınlar